DISFRUTA DE LA RUTA

DISFRUTA DE LA RUTA

diumenge, 17 d’abril del 2011

RUTA NOVA P'EL PLA DE L'ESTANY


























Avui em descobert una  nova ruta pel PLA DE L'ESTANY , la carretera es la que va de
  Galliners a Banyoles i trenques cap a les Olives i surt a mitg cami entre Bascara i Esponella. Despres em trencat a Vilert per anar a sortir a la de Crespia direccio Cabanelles i tirant cap a Ordis ,Borrassa,Vilamalla,Siurana,Sant Tomas,Sant Pere i l'Escala. A la primera part del recorregut em anat mes o menys tranquils pero a la segona meitat s'ha VOLAT. La colla d'avui era molt nombrosa amb uns  quants GUIRIS; aixo ha fet que es fesin relleus  molt xulus. Em fet mes o menys uns 85km molt entretinguts. La propera sortida esta programada per divendres sant si el temps ens ho permet " BTT LES SALINES".

2 comentaris:

Moi Llenas ha dit...

avui com jo no hi era aprofireu a fer rutes noves hee!!!!!!

mia ha dit...

HA ESTAT CASUALITAT, NO MALPENSIS QUE L'HEM TROBAT DE XURRA I LA PENSO FER BEN AVIAT AMB TU!!!!!